Hur dum får man vara?

Läste tidigare idag att Magnus Hedman åtalas för dopningsbrott.

Vilket han nekar till.
Visst,  har man maximal otur så kan man väl få i sig allt möjligt skit.
Av misstag eller av någon som vill jävlas tex.

"- Vi har spekulerat i om det kan ha funnits i någon typ av kosttillskott där det inte har varit ordentligt redovisat. Alternativt att han fått i sig det genom att ha druckit i något förorenat glas, eller vad vet jag. Jag kommer att kontakta någon kemist som får reda ut vad som är möjligt."
Säger hans advokat Eva Kornhall.

Lite lustigt eftersom polisen samtidigt hittade 55 dopningsklassade tabletter i Hedmans bil.
Det beslaget kunde dock inte bindas till honom......
Någon ska alltså ha lagt samma förbjuna preparat, som han hade i kroppen, i hans byxor, som förvarades i hans bil...

Maximal otur Mange!!
Jag tror hela Sverige förstår dig och tycker synd om dig.

Varför inte bara erkänna på en gång.....?
Ingen kommer att tro på dig ändå, vad än den där kemisten kommer med för svar...

Det enda svar jag kan tänka mig är en ny kemisk formel för dumhet!

Sen räcker det inte med att han är en (gammal) förebild för andra idrottare.....han är (var?) dessutom ambassadör för stiftelsen "Ren idrott" .

Samma stiftelse som Sven Nylander var ledare för fram till en glad festkväll under friidrotts-EM i Göteborg 2006, då han bestämde sig för att dra i sig lite kokain tillsammans med Patrik Sjöberg bla...

Hur tänker man då!?

"Ren idrott"? Tjenare!

Det visar ju bara hur ren den egentligen är!!

Eller är den så pass ren att stjärnorna så fort de slutat karriären känner att de måste ta igen vad de missat under sin aktiva karriär....??
Vilka förebilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0