Farneruds chockbesked: Kan missa VM!

I kategorin "Folk som tycker synd om sig själv" (Men har lite väl höga tanker om sig själv...) hittar vi stackars Alexander "Lillebrorsan som var mer lovande än storebrorsan men ändå inte blev nåt" Farnerud.

http://fotboll.expressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1715899/farnerud-kan-kosta-mig-en-vm-plats




Alexander Farnerud (Vem?) är bänkad i Bröndby och fruktar nu att det kan kosta honom en VM-plats.

En VM-plats???

Då ska man väl vara i närheten av att platsa i ett svenskt landslag (som har en bra bit kvar till VM), eller hur?

Får man inte spela i ett lag som ligger 4 i danska ligan så säger väl det en hel del....

Tror hans chans att komma med i en ev VM-trupp är lika stor om han är petad som om han spelar......obenfintlig!
Sorry Alex!



Själv tror jag att min knäskada kan kosta mig en plats i nästa års VM-trupp.......hårt men sant :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0