Piip-piip-piiiip

Äntligen en ledig helg!! Det var tre veckor sedan sist...

Monterade sängramar i stort sett hela dagen.

När jag satt och pysslade med det på eftermiddagen fick jag höra någon som klämde på hundleksakerna som vi säljer.

Har en del låtande saker och man har väl lärt sig att koppla bort de ljuden när man väl får höra dem. Oftast är det ju barn som vill prova.

Men denna hundleksak fortsatte att pipa.....och pipa....

Tittade bort mot den hyllan och såg bara en vuxen man som stod där. Såg inte hela honom så jag antog att det stod ett litet barn nedanför, för så roligt kan inte en vuxen människa tycka att en pipande sak är att han måste trycka på den kontant en längre tid...

Emelies hund som var inne i fikarummet började skälla av oljudet.

Var nästan på väg fram till honom för att fråga om han behövde hjälp med något (Menat som: Sluta tryck på leksaken gubbe!). Men det tystnade till slut.


När han sedan kommer förbi i närheten av mig så ser jag att han pratar teckenspråk med sin fru....


Han var ju döv!!!!


Han stod där och tryckte på den där korven, eller vad det var, likt en stressboll helt ovetandes (förmodligen) om att det pep i hela butiken!


Lite roligt var det....



Kommentarer
Postat av: Sara

Men Gud så roligt!!!!! Ha ha ha ha!!!!!!

2010-09-05 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0