Trött...

Då var den jobbhelgen överstökad...

Ingen direkt kul start på morgonen.

Var lite sen till jobbet  men när jag kom dit så var jag först.
Klockan gick....fortfarande ingen medarbetare att öpnna med...

Slängde iväg ett sms 5 min före öppning. Var hon på g?
Ringde precis innan öppning, inget svar.

Nehepp...bara att öppna själv då....
Folk stod utanför och köade..

Fick svar på sms:et ett bra tag senare, hon var sjuk.
Hade skickat sms till chefen, som förmodligen låg och sov, 
istället för att ringa som man ska göra..

Ingen hade hur som helst hört av sig till mig.

Fick iaf tag i den kollegan som skulle börja senare, så han kom efter 20 min.


Men det var 20 svettiga minuter.....ta hand om kassan, lämna ut garderober och skänkar....svara i telefon...
Under de 20 minutrarna var det bara 4 butiker i landet som hade sålt bättre.
Vi brukar ligga runt 100-strecket....

Ingen toppenstart på morgonen direkt!
Tur att det var just mig det hände....kan jag väl säga....


Men man blir bra less ändå på att sådant händer....
Det är andra gången på ett år ungefär....då var det något missförstånd som låg bakom...

Kanske blir sovmorgon för mig nu i veckan som kommer istället?

Just ja....jag börjar ju redan kl.13 om dagarna...


Men jag är inte bitter.....inte alls....bitter....nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0