Dessa kunder...

Idag var det en liten utländsk farbror som skulle köpa ett paket med kalsonger som vi säljer ut billigt.

Jag: Det blir 15 kr

Han: 25?

Jag: Nej, 15 kr.

Han: Inte 25?

Jag: Vill du betala 25 så kan du få göra det men det räcker med 15 för mig.

Han: Jaha...

Så går han därifrån, utan kalsongpaketet. Trodde han skulle hämta flera eller hämta något annat men nej.... Han går ut från butiken!

Jag fattade ingenting...

10 minuter senare kommer han iaf tillbaka.

Han: Femtonfemti?

Jag: Nej, bara 15 kr!

Han: Ahhhh!!!

Så tar han upp en tjugolapp och betalar sina kalsonger. Han måste ha trott att jag sade 50 kronor. Annars förstår jag inte alls vad han höll på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0