Lördagen

Lördagen var riktigt trevlig!

Middag på Ceders Kolgrill. Blev lammkotlett med pommes. 11 pers var vi som åt.

Hade bokat bord till kl.18 och sedan var bowlingen bokad till kl.21. Tre timmar till mat lät mycket på förhand men det blev perfekt, kom till Strike prick kl.21.

Gick sådär till en början men mot slutet radade jag upp strikarna!

Efter bowlingen så fortsatte vi på Pitchers. Fram mot stängning drog vi oss vidare hem till Veronica, där vi startade kvällen. Klockan var 4 (eller framdragen till 5!) när vi drog oss tillbaka, vi fyra som var där.

  

En väldigt rolig grej under kvällen var när jag pratade med en tjej från Erikslund. Hörde att hon bodde ute på landet och frågade vidare lite om det, för att höra hur långt hon hade till jobbet osv. Hon berättade att hon bodde i Ramnäs.....jag frågade vidare.....kom efter en stund fram till att hon bor i farfars gamla hus!!!

Helt otroligt!

Hon visade lite bilder tagna hemifrån med mobilen och jag kände igen allting! De hade väl gjort om en del men jag såg ändå direkt vart i huset bilderna var tagna. Vi var välkomna dit på besök och det vore ju kul att titta in någon gång!


Igår, söndag, var jag inte så pigg däremot.....tyckte lite synd om Selma för Emma jobbade och jag tillbringade större delen av dagen i sängen.

Hon har nog aldrig spelat så mycket Supermario under en och samma dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0