Grattis

Älskling till nya jobbet!!!
Det behövde du.

Själv är jag ledig i två dagar nu.

Fotbollen i tisdags gick ju hyffsat :)
Var ju ganska spännande faktist, men det är ju så det ska vara.
Så länge det slutar lyckligt alltså.

Nu blir det semifinal mot Chelsea för tredje gången på fyra år.
Ska bli så skönt att snuva dem på finalplatsen i år igen....hohohohoho....


Var ner på stan idag före Emma började jobba. Jag kom på en ny lek på vägen ner.
"Räkna tjockisar". När man såg en riktig tjockis så skulle man peka och säga "Tjockis!".
Var ju lättare när man satt i bilen än när man gick runt på stan bland folk.

Men Emma vann till slut iaf.....tror det blev 4-2?

Sen var vi tvugna att åka förbi mitt jobb också och hämta min glass som låg kvar i frysen sen igår.
Kom hem från jobbet igår och var så sugen, så hade jag glömt den......inte bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Moget hörrö !

2008-04-10 @ 17:16:49
Postat av: Erik

Visste att du hade något att säga om det! :)
Det var kul iaf...

2008-04-10 @ 18:45:19
Postat av: Elin

haha...självklart... någon nåste ju uppfostra dig... ! ;)
En gång mamma ALLTID Mamma ! :)

2008-04-12 @ 02:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0