Jobb

Idag har det jobbats och SOM det har jobbats!
Riktigt stolt över mig själv....

Skulle ha börjat 12.15 men åkte in till kl.8 och började storstäda på lagret.
Fick en plan i skallen i söndags, hur jag skulle lösa allt och var så ivrig att jag nästan var på väg till jobbet på söndag kväll för att börja..... Emma måste trott att jag var galen när jag ligger och tänker på jobb när vi skulle titta på film.

Alla lösningar jag hade i huvudet funkade perfekt, har flyttat en jäkla massa tunga balkar, hyllplan och möbler.
Så nu är det strukturerat ordentligt!!

Har känts hopplöst med lagret tidigare....som att skotta medans det snöar, borsta tänderna samtidigt som man äter godis....ja ni fattar.
Kommer ut en massa saker från butiken samtidigt som man försöker göra det tommt och fint.
Men nu ska inte en enda jäkla pryl ut på lagret, där säljer de ju inte!

Har "rättat" beställningarna senaste veckorna som de andra gjort...så det inte kommer hem nån enda sak i onödan.

Så nu är det ordning och reda!
I morgon kommer det sommarmöbler.....

En timma kvar till Liverpool-Inter.....spännande!
Laddar upp med en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0