28 år gammal

Idag var jag vaknade så var jag stel och öm i hela kroppen!
Är det så här det känns att vara 28?

Njaa...tror gårdagens innebandy är den stora boven. Sen var jag iofs redan seg i benen efter en massa tvättande i lördags, blir ju en del trappsteg att kliva på.

Har haft en ledig dag iaf, vilket var skönt!
Lämnade Selma på dagis vid lunch sen var jag och Emma ner på stan och kollade runt lite.
Köpte varsin trisslott och så spelade vi på kvällens fotboll....så nu ska vi bli miljonärer! ;)

Håller på att laga min cykelpunka också, vilket är världens tråkigaste sak...
Men  det går lite snabbare att ta sig till jobbet sen iaf.

Nu är det väl dax att fortsätta på gårdagens pajer.
Hungrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0