Kallt ute

Idag var man tillbaka på jobbet.
Tog det väldigt lugnt, småstädade lite på lagret och lyssnade på radio.

Det handlade om att flörta i ett program på P3.
Nu är ju inte jag någon mästare i det och behöver samtidigt inte vara det heller.

Men några av programledarens tips var att om man var tjej så kunde man "svänga med håret", tappa någonting eller ramla när man går förbi personen man vill flörta med eller fråga personen en fråga eller om hjälp av tex datorer.

Tjejerna ska spela dumma alltså?

Jag skulle inte bli intresserad av en tjej som ramlar över mina fötter och tappar ut en massa saker, reser sig upp och svänger med håret och sen frågar vad 1+1 är....

Tycker bättre om smarta tjejer och att de är mer rakt på sak i så fall!

Men som sagt....jag har flörtat färdigt.

"Ska vi hångla?", så började mitt förhållande.... :)

Liverpool fick bara 2-2 igår och det blir ytterligare en såndär säsong då de får slåss om en fjärdeplats.......
Det var 18 år sedan de vann ligan senast.....ARTON jävla år....
Då sprang jag omkring med en Ian Rush-tröja med nummer 9 på ryggen.
Glenn Hysén spelade även där.
Det var tider det....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mitt hår är för tunt att svänga med, jag brukar inte ramla framför folk och vet vad 1 plus 1 är... men jag är ju singel ändå! What a fuck!

2008-01-23 @ 19:59:23
URL: http://blackpearls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0