VAB

Blev hemma med Selma idag. Hon låg och var snorig i morse och så kom jag att tänka på att det var väldigt längesen jag var hemma med henne så... :)

Skulle ändå bara ha jobbat 12-18.

I morgon ska hon sova hos farfar och farmor medans pappa ska kalasa lite med några gamla jobbarkompisar bla.


image6

Förstår att det är jobbigt att inte få träffa sin dotter så ofta som man vill :(

Själv har min dotter en mor som då och då hotar med att flytta till Stockholm med henne.
Oftast nämner hon detta när vi är osams också...
Känns inge bra att få höra det!

Det har inte blivit bättre sen jag träffade en ny heller..

Kan inte tänka mig att bara se min dotter varannan helg som mest...
Skulle göra väldigt ont!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0