Skitdag!

Var ensam när jag kom till jobbet i morse....tiden började närma sig öppning men ingen medarbetare syntes till. Hade blivit något missförstånd....Tobias låg kvar hemma i sängen.

Så jag fick klara mig själv första timmen....kan ju vara lugnt ibland tänkte jag. Men inte just denna morgon förstås!!
Fick lämna ut en massa möbler från lagret samtidigt som jag skulle stå i kassan och hjälpa folk i butiken.....tufft...

Sen avslutades dagen med lite trassel med en säng-kund.....löste det till slut men hade jäkla ont i huvudet efteråt och har det fortfarande. Måste nog få i mig lite mat snart.

Sen är det ju så jävla självklart att det ska SPÖÖÖregna när Eriks ledighet börjar närma sig......De där uppe på kontoret i himlen sitter och övervakar mig och hånflinar medans de släpper ner en massa vatten så fort jag är ledig.

Är det inte fint väder i helgen nu när jag är ledig så ska jag nog skicka ett mail till dem eller nåt.....någon som har adressen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0