Sommar!!

Det fina vädret kom när semestern startade. För be dem där uppe om ursäkt för tidigare vredesutbrott....

Idag har jag haft en härlig dag med Selma på stan. Hon är för härlig!!
Köpte lite kläder till henne, åt mat, köpte vattenballonger, solkräm, hämtade ut mitt nya ID-kort, kollade på ny mobil, åt glass, busade.

När hon hade spillt glass på sin vita t-shirt så sa jag åt henne lite på skoj att hon fick hålla för handen för den stora fläcken, på vägen till cykeln, så att inte folk skulle se. Men då svarade hon bara lugnt att "Låt dem skratta, det gör ingenting!". Hon är för go!

Nu väntar vi på att Emma ska komma hit så ska vi åka och bada på Framnäs sen.

Efter det blir det nog lite grillning och någon öl hos Daniel. Selma älskar att vara där och leka med sin kusin och springa ute på gräset. Vill också bo så...snart...


Min tjej!!!  (en av dem) Med nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0