Badat

Idag har jag varit ledig, Emma också.

Skulle hjälpa hennes syster Ida och Johannes att flytta i Köping i morse.
Men vi sov väl kanske lite för länge, för allt var uppburet när vi kom dit.
Fick iaf hjälpa till att plocka fram lite saker och sen fick vi ju se lägenheten..

Efter det så åkte vi och badade. Selma har pratat om det i några dagar nu.
Tänkte först åka till Lögarängen, men eftersom vi åkte via Munktorp så låg Skantzöbadet på vägen.
Så det fick det bli.

Det var väl inte så jäkla varmt när vi väl var där......var lite molnigt.
Men det räckte iaf för att göra både min och Emmas rygg ordentligt röd.

Som vanligt så tänker man iaf på sin dotter....hon var täckt av vit solkläm.

Efter badet så åkte vi in till världsstaden Hallsta och åt lunch.
Det var gott!

Sen vi kom hem så har vi varit rätt slöa alla tre....


I morgon är det dags att jobba igen. Sen på onsdag kanske jag får åka på truckutbildning i Borlänge.
För att lära mig köra en truck som jag redan använder varje dag...... Men jag slipper jobba iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0