Smaka på Stockholm

Det var vad Emma och jag gjorde i fredags.

Åkte dit tidigt på eftermiddagen. Parkerade bilen en bit utanför och tog pendeltåg in till cetralen.
Gick runt i lite affärer först, sen blev det mat, cafébesök och lite vila i Berzelipark.

Sen blev det en omgång öl och lite till.....för mig. Cola för Emma.
Men nästa gång ska hon också få dricka! ;)

Gick till Kungstrådgården lagom till Patrik Isaksson började spela. Så vi fick bra platser.
Han har ju några låtar man känner igen, så det var väl helt ok.
Det roligaste var väl dock att stå och titta på hans fans längst fram!

Sen en bit efter kl.22 så klev Hoffmaestro och grabbarna på. Då blev det mycket folk framför scenen men vi fick nog de bästa platserna en bit bak ståendes på en bänk.

Jag är inte den som hoppar och far i onödan men efter några öl och med det draget som var så kunde inte ens jag stå still!!! Det måste ha varit den bästa livemusiken jag varit med om.

Kom hem på natten någon gång och hann somna till i bilen precis före vi kom hem.

Men igår så var det vanlig jobbardag igen......lite småsegt men det funkade.











Öl för mig, kaffe för Emma.

"Bettan", som jag kallade henne, fick ta ett kort på mig och Emma bredvid scenen.


"Jerry Hoffmaestro" på scenen




Hela bandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0