2 år

Blev påmind om att det idag är två år sedan jag senast var sambo.
Fira kanske?

Nej då....

Har iaf gått väldigt bra och känts väldigt bra att bo själv och ha Selma varannan vecka.

Selma har tagit det väldigt bra också. Pratade med en kollega på jobbet som har haft lite större problem med sin separation. Där det verkligen påverkar barnet.

Elin och jag har väl haft våra duster....och saker vi  tyckt helt olika om...
Men det har aldrig påverkat Selma.

Så vi har väl skött det hela rätt bra trots allt......och nu kan vi prata fast jag träffat Emma. Det är bra!

Det är just därför allt känns så fantastiskt just nu!!
Jag är jättelycklig och kommer dessutom överrens med min dotters mor och Selma är världens underbaraste lilla dam.

Kommentarer
Postat av: Cineast

Jag är skilsmässounge, det har aldrig varit annat än positivt för mig tror jag.
Och som svar: Ja, man kan ju erkänna att Eurotrip är _lite_ rolig i alla fall :)

2008-03-08 @ 19:53:53
URL: http://cineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0