Fixarmåndag

Sov rätt länge i morse....så det blev en slö inledning på dagen.
Inget väder som lockade en utanför dörren heller.

Men sen så blev jag tvungen.
Började läsa lite på papperen jag fick från sjukan och där fick jag se att man tydligen skulle duscha sig, med nånting som man skulle köpa på apoteket, kvällen före och på morgonen före operationen.

Apoteket stängde kl.15 idag, så det var bara att klä på Selma och ge sig ut i värmen...

Sen när vi kom hem så har jag oljat mina ekmöbler i vardagsrummet, tvättat kläder & försökt få stopp på överstämningen i duschen med propplösare.

Allt samtidigt som jag haft Selma lekandes max 1 meter ifrån mig.

Hade varit tacksam om Elin hade kommit hem lite tidigare från Stockholm.....men NU är hon iaf på väg och jag (vem annars!?) får ta mig ut i kylan igen och lämna Selma.

Pratade med Emma om bio ikväll men jag vet inte hur det blir med det nu.
Kanske blir en lugn hemmakväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0