Hejjaghetererikvadheterdu?

Sporttisdagen gick ju delvis bra.....men vilken katastrof att tappa 3-0 i bandyn!!

Brukar inte orka svara när det är någon telefonförsäljare som ringer, men i går gjorde jag det.
Sen var jag på lite bushumör och hade skoj med honom ett tag.....ett under att jag lyckades hålla mig.

Slutade iaf med att han var helt chockad över att jag hade ett abonnemnag som heter Siemens där jag endast betalade 34 kr i månaden...

Nu har jag fått tid för min lilla operation. Det blir om knappt två veckor. Så blir jag hemma i en vecka efteråt.
Under den veckan hade jag tagit ut mina sista semesterdagar....så nu fick jag ta ut dem före i stället.
Mycket ledighet blir det!!

Snart är det lottning till kvartsfinalerna i Champions League....spännande.
Shalke är väl det laget man hoppas på.
Men samtidigt, när förlorade de senast mot Chelsea i CL?
Brukar inte bli så målrikt dessvärre....

Dax att göra sig redo för arbete då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0