I en annan del av Köping

...var jag igår. Munktorp närmare bestämmt.

Det var pokerkväll hos Emmas föräldrar.
Släktingar och bekanta var det som spelade.
Själv spelade jag inte, eftersom jag aldrig spelar poker och kommer att fortsätta att bojkotta det spelet.
Men jag drack öl och hade trevligt ändå.

Sen så fick jag se melodifestivalen, vilket jag hade ställt som krav för att följa med.
Men det var inte bara jag som såg på den.

Det var en dam där som jobbar på Jysk i Köping. Det var lite kul.
Har pratat med henne i telefon ett antal gånger.
På jobbet då....ang varor....förstås...

Eftersom Emma också blev sugen på öl så sov vi kvar.
Åkte hem i morse, i dimman.




Sen har det gått bra att jobba. Riktigt bra.
Det var mest trevliga människor inne och jag kände inte av gårdagens öldrickande, så det flöt på bra.
Sålde för bra mycket mer än i går, men mest var det soffbeställningar.
Så kroppen är jag inte särskillt trött i.

Blir väl värre när alla saker kommer på onsdag.....men det fixar sig!

I morgon är jag ledig, men det blir ingen sovmorgon....ska till familjeläkaren och ta blodprover inför operationen.
Sen ska jag iaf hämta Selma på dagis och ta mig över till hennes kusin och leka lite.

Har föresten hittat en ny favoritglass: Sorbet Kaktus Citron från Sia. Mumma!


Det var väl det det.....


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den där jäkla glassen är för god! :) Puss

2008-03-17 @ 14:06:14
URL: http://emmaosbeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0