Konrad!

Ja där var jag igår och det var längesen senast!

Men det var som på den gamla goda tiden, bara att jag var lite äldre...

Emmas syster Sofia fyllde 18 år i måndags, så igår skulle hon ut på krogen för första gången. Ida, Johannes och hon kom hit och förfestade innan.

Spelade lite spel och hade trevligt.

Jag ringde taxi och höll låda...som vanligt...
Sen drev jag med lite folk där inne...vilket var väldigt roligt.

Sofia firade premiärkvällen på krogen med att hitta ett ragg. grattis! :)

Själv haltade jag fram...

Emma hade turen att behöva jobba idag....började kl.10.
Inte avundsjuk!
De andra blev kvar här...sen kom Johannes på att hans bilnycklar låg i Emmas väska, som Emma hade med sig till jobbet...så de blev kvar lite längre än väntat.

Om några timmar är det dags igen....ska iväg på den där 30/25-årsfesten som vi båda fick gå på till slut.

Hoppas jag kan sätta mig bekvämt när vi ska äta....för sitta är inte skönt just nu eftersom jag är svullen i ljumsken och har ett stort sår där... :/

Konrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0