Påsk

Nu har man jobbat färdigt för ett tag framöver.
En och en halv vecka ungefär.
Påsklov! :)

Var väldigt lugnt på jobbet...sen jobbade jag med Jimmy för en gångs skull och då är det väl ingen av oss som sliter ihjäl sig.

Blir irriterad på folk som måste stå framför disken för att ställa en fråga.
Vi stod 3 meter bort och skruvade på en hammock, då det stod en kund vid disken och stirrade rakt fram... det är väl för fan bara att gå bort och fråga om hjälp! för jag såg att han inte hade något med dig till kassan som han skulle betala..

I morgon ska jag och Tobias på hockey. VIK-Mora.
Var jättelängesen jag var på hockey!

Nu ska jag och Selma gå in på Bolibompa-sidan och kolla på någon färghäxa.
Blir lugnast så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0