I en annan del....

Idag har det blivit en dag i Köping.

Gick upp ganska tidigt för att vara en ledig lördag.
Åt frukost med Emma och Selma, sen gav vi oss av till Köping och Köpingsyran.

Parkerade bilen och började gå runt bland stånden....bland de första personerna vi såg var Linda Hammar.
Tummen upp!

Sen åkte Selma lite karuseller, köpte remmar, korv och lite annat godis.

Det var en hel del Foppa-tofflor och "mätta" människor.....och en otrolig värme!
Till slut tycker till å med Selma att det var dags att åka hem.
Svängde förbi Emma på vägen hem.

Tillbaks till V-ås och lämna henne hos Elin.....till Pizza Hut och åt lite mat.....till Ica Maxi och handlade.....hem till mig och hämtade lite kläder...sen tillbaka till Munktorp.

Här har vi grillat och spelat spel.
Vi var 8 st som spelad Buzz och jag vann både spelet popmusik och megaquiz.
Världsklass!! ;)

Nu spelas det guitarhero.....men det är jag inte så haj på....så jag håller mig borta...
Ska man vara med vill man ju liksom vinna!

Dags för att åka in till storstan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0