1 år

Ja, idag var det ett år sedan jag och Emma sprang på varandra ute på Östersjön någonstans.

På en kryssning, med innebandylaget, som jag först tänkte skita i eftersom det var svårt att få ledigt från jobbet.

Bodde i samma korridor och sprang på varandra några gånger under kvällen, har ett filmklipp på Emma första gången jag ser henne.....då står Micke på händer uppe i taket, eller hur man nu ska förklara det, och en livrädd Emma halvspringer under honom medans jag filmar och 10 grabbar står runtomkring. Inte läge för någon längre pratstund då... :)

Men senare på kvällen träffas vi igen.....pratar och pussas lite, sen kom vi ifrån varandra.
Träffades sedan i hennes hytt dagen efter. Tog av mig tröjan och provade hennes kompis Elins bikiniöverdel (bildbevis finns men visas DOCK inte här), sen när jag tog av mig den och skulle ta på mig tröjan igen så har Micke sprungit iväg och gömt den! Där sitter jag i bar överkropp när hennes föräldrar plötsligt kommer in......bra första möte med blivande svärföräldrarna :)

Vi byter iaf nummer och jag får ett fint mms, där jag har svart bikiniöverdel på mig, i bussen på väg hem..

Vi träffades igen ca 2 veckor efter kryssningen, sen har det rullat på......










Älskar dig Emma!!

Hoppas det blir många år till för jag kan inte ha det bättre än vad jag har med dig!


Kommentarer
Postat av: Grannen

ÅHHHH!!!!

Kärlek, vad underbart!

2008-10-14 @ 09:34:02
Postat av: Feja

Underbart!



2008-10-15 @ 13:38:42
URL: http://feja.blogg.se/
Postat av: fia

vad gulligt :)

2008-10-29 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0