Regnig helg!

Tråkigt väder denna lediga helg....

I fredags åt jag och Selma pizza sen kollade vi på Idol och käkade godis.

Sen igår så var det dags för Busborgen, som Selma tjatat om hela veckan.
Cyklade dit i regnet och väl där så var vi inte direkt ensamma...
Träffade brorsan, Ulrika och Ebba där inne.

Resten av lördagen blev lugn, Selma ville gå till lekparken men regnet höll oss inomhus.
Emma kom hit efter jobbet, så kvällen avslutades med lite soffmys framför teven.

Idag har jag bara gått och väntat på matchen!
Manchester City-Liverpool.

City, världens rikaste klubb helt plötsligt med gott om bra spelare, på bortaplan. Tufft!

Liverpool hade allt spel i början så det kändes rätt bra. Men så gör City både 1-0 och 2-0 före halvtid.
Blev riktigt förbannad! Inte kul med fotboll när det går dåligt....satt med en klump i magen och var arg över det mesta..

Men så fick Liverpool in en reducering i andra. Slängde in en tjuga på Svenskaspels liveodds på att Liverpool skulle vinna matchen till slut. Återvände till teven och fick se Liverpool göra 2-2 och sen avgöra på övertid, 3-2!
Vilken vändning och vilken match!!

Väl tillbaka vid datorn så fick jag se en ruta "tryck ok för att bekräfta ditt spel".....jag hade förstås missat detta!

Sen så hade jag faktist tippat 3-2 seger till Liverpool i supporterklubbens egna tävling. Men där vann jag inte heller.... För jag hade tippat att sista målet skulle ske i minut 88. Den som vann hade tippat minut 90. Målet kom väl i minut 92-93 nånting.

Så inga spelvinster men en härlig seger  på planen!!

I maj ska jag till London och kolla på Liverpool föresten!
West Ham-Liverpool.

Ska åka med några vänner till min syster som det händer att man festar med då och då.
Blev erbjuden att hänga med när vi var och bubblade förra fredagen.

2300 kr för matchbiljetter och hotell tre nätter får väl ses som riktigt billigt.
Nu är det bara flyget som tillkommer, några hundralappar.

Nu är snart Selma-veckan över.....har sovmorgon i morgon men måste ändå upp tidigt och lämna på dagis.
Men sen när jag kommer hem ska jag bara kasta mig på soffan, slappa och känna lugnet.

Hon är iofs redan tillbaka här på torsdag då jag lovat att ha henne i två dagar medans Elin jobbar.
Gäller att ställa upp för varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0