Skitungar!

VLT idag



Hur kan 14- & 15-åringar vilja ha pengar så desperat att de ger sig på en 84-åring????
Vad behöver man pengar till i den åldern?
Knappast knark, alkohol eller tobak.

Är det märkeskläder? Är det numera så viktigt att man har "rätt" kläder på sig i skolan att man måste vara ute på kvällarna och jaga pengar.......Att man skiter i andra människors liv.....bara drar i väskan så min stackars mormor åker i backen och bryter lårbenshalsen....bara för att man kan få dem där pengarna....som hon kanske har i väskan..

Hoppas ni fick något fint för 150 kr och att ni känner att det var värt det!!

Får jag reda på vilka ni är så kan det gott och väl bli en riktigt hemsk person även av mig!!!!!!!!!




Min mormor
Från när jag och Selma var där och fikade i förra månaden

Finns ingen snällare!

Kommentarer
Postat av: nettan

jo det kan nog vara så att 14-15åringar behöver pengar till droger,alkohol lr tobak tyvärr....samhället är sjukt problemen kryper bara lägre och lägre ner i åldrarna sjukt men sant.

2008-11-17 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0