Ledig dag

Blev väckt av Emma strax före kl.7 i morse......hon hade bokat den förbjudna (enligt mig iaf!) tvättiden 7-9.
Men det gick bra att komma upp....riktigt skönt att vakna tidigt en ledig dag istället för att sova bort halva dagen.

Så TACK Emma! :)

Har hunnit med att åka till Coop på morgonen för att köpa spolarvätska till Emmas bil, sen förbi mitt jobb för att hämta en till stol att ha på balkongen.



Sen så är nu tre stora lass med tvätt även klara. Skönt att ha det gjort!

Emma åkte nyss till jobbet och jag ska gå till Selmas fritids om någon timme.
Har fått order om att inte hämta henne för tidigt. Det hade Selma sagt till om.
För hon hade tydligen hittat en kompis i första klass som hon lekt med på fritids.

Så då ska väl inte pappa komma och störa mitt i!

Sen har hon iaf bestämt att vi ska gå till lekparken på stan (Djäkneberget tror jag) och sen äta pizza på stan.
För någon vecka sedan så tyckte hon inte om pizza när jag försökte locka med det men nu har hon tydligen ändrat sig.
Jag skulle iaf få bestämma vilken pizza vi skulle ta. Hon bör ju veta att det blir vesuvio då!

Nu är frågan om man ska slappa i någon timme eller göra lite nytta här hemma.....hmm.....funderar på saken medans jag lägger mig i soffan och kollar på en film....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0