Fullspäckad helg

Ny vecka, snön faller och kylan kommer.

I helgen var det fullt upp.

I fredags började jag dagen med att promenera från Selmas skola till sjukan för att träna. Sen direkt därifrån hem till Roffe och agera flytthjälp. Han har lika många trappor som mig....bor(bodde) längst upp!
Avslutade det hela med att han bjussade på BK.

Hem och slappade ett tag sen över till Selmas plugg. Skoldisco i gymnastiksalen. DJ Erik stod för musiken och ryckte även in i godiskiosken en vända. När det hela var slut så gick vi förbi Daniel och co för att kolla på Idol, sen vidare hem. Somnade på soffan rätt snabbt...

lördagen stod det barnkalas på Selmas schema. En gammal dagiskompis hade kalas på busborgen. Full rulle i två timmar! Jag och Emma passade på att kolla läget på stan under tiden. Efteråt bar det av till Herrskogen och lite glögg hos syrran och co.

söndagen så lekte Selma först hos en skolkamrat sen hos en gammal dagiskamrat. De hade kommit överrens under lördagens kalas att de skulle leka på söndagen. Så det var bara att köra runt henne till kompisarna. Jag passade även på att kolla på när mitt kära innebandylag lirade match. Tyvärr gick det inge vidare, 4-10. Efterföljande fotbollsmatch på canal+ gick inte heller nå bra....Pool-Arsenal 1-2... :/


Kommentarer
Postat av: WengerBoy

Arshavin....stavas det så?

2009-12-14 @ 23:27:29
Postat av: Erik

Arsene Wenger having his Ars shavin.....

2009-12-15 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0