Helg!

Änligen!

Har en lugn fredagkväll med Selma.

Hade bestämmt sen tidigare att vi skulle dela på en pizza.
Selma var hungrig redan mitt i Bolibompa men jag åt lunch rätt sent på jobbet så då var inte jag så hungrig...

Gick iaf iväg strax efter 19. Först till Hemköp och köpte lite godis, sen till Ibbes och hämta pizza.



 

När vi satt där och väntade på pizzan så såg jag att det var reklam för Oasis konsert (som fortfarande inte är slutsåld!) i Globen  på teven.
Pekade mot teven och sa till Selma:

-Dit ska jag sen!

-Jaha, jag gillar finska. Säger hon.

Finska!? Låter de så illa????




Igår fick Selma en docka på posten av sin morfar. Den är till vänster om Selma på bilden.
Den var tydligen rätt dyr och är ganska tung också.

Selma har döpt den till Molly och kallar henne för sin lillasyster.



 

Kommentarer
Postat av: Riita Hautamääkii

Pyttsan heller, finska är ju det finaste som finns! ;)

2009-01-12 @ 02:24:25
Postat av: Sarina

Vilken mysig kväll ni såg ut att ha.....

2009-01-28 @ 12:19:11
URL: http://www.merlotte.se
Postat av: Erik

Det hade vi! :)

2009-01-28 @ 12:29:18
Postat av: Anonym

Det hade vi! :)

2009-01-28 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0