Söndag

Färdigjobbat för den här veckan....till slut!

Bowlingen i fredags var kul! Gick lite upp och ner för mig (bästa serien 161 poäng) men för Emma gick det bara bättre och bättre.
Hon avslutade med två strikes. Duktigt älskling!! :)

Vi var kvar på Strike efter bowlingen och tog några öl, sen blev det bussen hem.

Igår blev det en lugn kväll framför teven.

Nu ska jag väl snart lägga mig i soffan och kolla på någon film.

"Snillen snackar" i TV4 måste vara ett av de tråkigaste humorprogram som visats på tv!
Folk som ska sitta och försöka gissa vad en massa konstiga ord betyder....
En konstig programidé som absolut inte är rolig!

Brukar gilla det mesta som har med humor att göra annars...

Nej, ge mig och tex Roffe 2-3 öl och en videokamera så skulle vi göra ett bra mycker roliga program! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0