Båt igen

Bokade precis in en kryssning med Selma nästa vecka.
Var lite rädd för att jag inte skulle få tag i någon kryssning....att jag var ute för sent.
Hade till och mer förvarnat Selma, som inte blev så glad...

Men nu ordnade det sig ändå, det blir en kryssning med pappa för henne.
Hon kommer bli så glad! :)
Har pratat om detta sen förra året någongång, att bara hon och jag skulle åka iväg tillsammans.




Annars rullar semestern vidare....Det blev Julita Gård i söndags.
Hade jättekul!

Sen i måndags så åkte vi båt med mamma och pappa ute i Mälaren.
Också jättekul!

En heldag i Stockholm med brorsan i tisdags, vilket avslutades med Hoffmaestro på Mosebacke.
Riktigt kul!!

Sen så har jag haft det riktigt bra i Köping med Emma sen igår.
På lördag blir det party hos hennes kompis Joel.
Kommer bli jättekul!


Söndag 26/8
  


Måndag 27/7
  

Tisdag 28/8

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0