Dom hade mycket att säga

Finns en låt med Andreas Grega som jag gillat ett tag, har dock gjort misstaget att inte lyssna särskillt mycket på texten, förräns i morse på väg till jobbet.

Känner igen mig i texten, eller känner igen Selma.

Om att åka fram och tillbaka, längta efter den andra föräldern för att sedan sakna den andra när hon väl bytt.

"När jag är hos mamma så saknar jag dig och när jag är hos dig så saknar jag mamma" 
Har Selma sagt flera gånger.  :/



Mamma sa "Ha det så bra" 
Pappa, jag kommer idag!

Så låter det på måndag igen..


I går så träffades vi iaf, fast det är Elins vecka. Det är underbart att träffa Selma när man är ledig den "andra" veckan!! Gick över till brorsan och hälsade på hennes nyaste kusin Alva, som hon inte hade träffat ännu. Lekte lite med Ebba också, sen blev det prommenad till Coop och lite godisinköp innan vi gick tillbaka till hennes mor igen.

Idag ska hon ha tittat på Zillah och Totte med Elin och mormor. Har inte pratat med dem efteråt men köpte biljetter åt dem när jag var på stan igår. Hon tyckte de var så bra när de uppträdde på kryssningen som vi var på.
Så det vore ju dumt att missa dem när de uppträder i stan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Generöst av dej!

2009-11-27 @ 09:31:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0