Skoldisco

Idag var Selma på disco för första gången!!

Det var disco på hennes skola. Trodde först att det bara var för ettorna och de äldre, men så fick jag reda på av Jessica att det även var för förskoleklassen och att hennes dotter var sugen på att gå.

När jag berättade för Selma om discot så började hon leta efter lämpliga kläder på en gång...

Jag jobbade till stängning så Emma lämnade henne på discot som var i gympasalen på skolan.
Hon träffade Jessica utanför som stannade kvar med tjejerna.
Selma fick lite pengar som hon hade köpt dricka och godis för.

De hade haft limbo- och tryckartävling berättade Jessica. Spännande!
Men ingen av tjejerna hade dansat med någon kille.


När vi hämtade henne och kom hem så var hon lite sur för att hon inte fick spela sitt spel....
Klockan var ju över 20 och jag tyckte vi kunde kolla på Idol istället.

Fick henne till slut att sitta ---> ligga bredvid mig i soffan och det dröjde inte länge innan hon somnade!



Trött efter discot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0