Grattis Selma!!

Världens bästa tjej fyller 6 år idag!!!



Var väldigt trötta i morse men släpade oss upp för att gratta henne på sängen innan hon vaknade.
Hon var också trött men blev rätt snabbt pigg när hon förstod vilken dag det var!

Hon slet upp presenterna sen blev det bulle och macka i köket.


Här har vi lite presenter


Sen åkte vi iväg till skolan och lämnade henne. De hade sjungit för henne på skolgården senare på dagen.

Emma och jag åkte iväg och handlade på Coop efteråt. Igridienser till lite bak. Kom överrens om att vi skulle ta en liten paus innan vi satte igång. Den lilla pausen blev väl längre än väntat....men till slut så kom vi igång. Emma har väl mest stått för baket och jag har städat.

Har fått besök på eftermiddagen. Först av Emmas kompis Mika, sen var vi även barnvakt till Ebba. Som fortfarande är kvar. Men Danne & Ulrika är på väg hit....med pizza dessutom!!

Har inte blivit så mycket mat idag så det är ju på tiden...

Benet känns riktigt bra! Går omkring näst intill obehindrat. Vilket gör att jag känner att jag har svårt att komma ihåg övningarna lika mycket som i början. Måste bättra mig med dem!!!


Ikväll kommer föresten Hoffmaestro till Västerås för tredje gången i år!!
Tänkte först att jag inte skulle se dem denna gången, Selma fyller ju år och jag trodde jag skulle hoppa på kryckor. Men nu är det ju bättre i benet och Selma är ändå hos Elin.....och så är de ju så jäkla bra så nu blir det iaf ett besök på Silk senare i afton!

Nyktert blir det. Bara njuta av musiken!


Nu är pizzan här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0