Lördag

Skönt med helg efter en hård vecka! ;)

Idag har jag fortsatt röra mig utan kryckor, vilket känns bra.
Var ut med Emma först till Erikslund sen hämtade vi Selma och åkte till stan.
Då var dock kryckorna med.

Köpte present till Ebba på stan.
Ringde före och frågade henne vad hon önskade sig, men fick bara svaret att hon skulle till ankdammen med mamma sen skrattade hon och sa hej då. Hon är rolig!

Hälsade på mamma och pappa på vägen hem.
Hämtade några nya stora plåster hos mamma eftersom det blödit igenom på det stora såret.

Har börjat göra lite ont neråt vaden. Ser ut som att jag har ett stort blåmärke där och så är jag väldigt öm.
Får ont där när jag går. Har väl kanske med svullnaden att göra. Så det var skönt att sätta sig i soffan när vi kom hem och vila benen.

Åt tacos i soffan alla tre, och hade det mysigt.
När klockan var prick 20.00 så chockade Selma mig med att säga att hon ville gå och lägga sig. Hon ville bara ringa och säga godnatt till sin mamma. Hon är så gullig!

Nu ska jag avsluta kvällen med att kolla på Cocktail med Emma.

Kommentarer
Postat av: exgrannen

AJAJAJ!!!

Vart lite blek när jag läste din blogg.

Skickar över en krya-på-dig-kram.

2009-10-18 @ 15:59:06
Postat av: Erik

Tack!

Inget att bli blek för! :)

Har känt oväntat lite smärta, så det är lugnt.

2009-10-18 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0