Långledig

Musik, humor, sport och mitt liv....det är väl inläggen här i bloggen handlar om.

Nu lite om det sista.
Ledig tors-sönd denna vecka.

Har varit på stan både igår och idag.
Igår blev det shopping till Selma, dels lite kläder till Linns dop på söndag sen lite grejjer till utklädnaden som de hade på förskolan idag. Alla skulle vara troll nämligen.

Hon är rolig den där Selma....vi hade kollat efter finskor (inte damer ifrån Finland, utan fina skor) på H&M, gick vidare till Lindex & Åhléns, utan framgång.....då ställde jag mig och kliade mig i huvudet och funderade högt över vad man kunde hitta skor.
-På skoaffären kanske? sa Selma.

Svaret var ju så självklart men ändå hade jag inte en tanke på det.....kände mig lite korkad...

Fick ihop lite kläder till henne i färgerna rosa och lila. Hon fick bestämma några plagg och jag några.
Det blev bra!

Idag var det min tur......gick hyffsat. Hittade inte de byxorna jag var ute efter men nöjer mig nog med ett par som jag hade här hemma.

Blir en vända ner på stan i morgon också.....då är det doppresent som ska inhandlas.
Sen spenderar vi resten av dagen och kvällen i Munktorp. Pokerkväll.


Emma började jobba hemifrån tidigare i veckan. Känns lite konstigt när hon sitter där inne i sovrummet och jobbar. Speciellt denna vecka då hon jobbat till 22.15.

Måste bara berätta om en kund som ringde henne första dagen.....det var vårans närmaste granne!!!!
Av alla som kan ringa så ringer just han....och blir kopplad till just Emma, som jobbar hemifrån.
De kunde ju nästan ha hört varandra genom väggen!
Emma "avslöjade" sig iaf inte. Vet inte om jag hade klarat av att göra det.

Nu ska jag ta och hoppa i mina kläder och kolla hur det ser ut....och känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0