Selma

Vill bara säga att jag är oerhört oerhört STOLT över min Selma!!!

Har nog inte alltid varit lätt att vara Selma.
Men jag märker nu när hon är tillbaka i skolan att hon gjort väldiga framsteg under sommaren.

Har varit orolig (haft ont i magen..) för en del saker men vet jag inte om jag behöver vara det längre.



Idag grejjade hon dessutom ett tandläkarbesök galant!
Hon satt där själv och svarade på frågor och gapade så käken höll på att gå ur led.




Du är bäst, min älskling!!!!



Framme på scenen under den senaste kryssningen för att dra vinnaren i schlagerfrågesporten bland de som fått alla rätt. Ja, naturligtvis var vi två av dessa..... Men Selma drog tyvärr en annan vinnare.



Med en nyfunnen vän, Nellie. En golden retriever.


Kommentarer
Postat av: Ann

Vad roligt! Vår lill-Erik har också vuxit enormt inombords sedan förra sommaren. Det är härligt att se!

2010-08-31 @ 13:03:43
URL: http://www.flickr.com/photos/anek70/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0