Tillbaka

Då är semestern över då....sen ett gäng veckor tillbaka..

Just nu är jag ledig i två dagar men annars jobbar jag på som vanligt.
Har skett vissa ändringar på jobbet åt det bättre hållet. Mera erfarenhet.
Har fått in en person som vet exakt vad som ska göras och som hugger i när inte jag är där.
Kan dessutom prata fotboll med honom. Vilket är guld värt bara det!

Var några år sedan det var en kille som var fast anställd.....vilket har varit tråkigt.

Är ändå rätt less och vill bort men vet inte åt vilket håll...
Mest less på tiderna. Går inte att få ihop med Selmas tider.

Vet att jag har världens bästa människor runt omkring mig som alltid stället upp när det behövs.
Hade ni inte funnits så hade jag gett upp för länge sen!

Men vill ändå känna att jag själv kan ta hand om min egen dotter, hämta henne från skolan/fritids varje dag och finnas där för henne. Inte bara träffa henne en halvtimme på kvällarna innan hon ska sova och sen endast kunna umgås på helgerna när man (förhoppningsvis..) är ledig.

Men det kan jag väl bara drömma om.....

Nu ska jag iaf snart ta mig till skolan för att hämta Selma, sen ska vi ta oss ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0