V.05

Då är en hård vecka över då...

Mån-tis, hård slit på lagret för att få ordning där. Morgonträning på tisdagen.

Ons, varumottagning sen direkt hem och ta hand om tvätten, fyra våningar upp och ner med en fylld Ikea-påse.

Tors, Ledig! Sov bort halva morgonen. Träffade sjukgymnasten kl.15 för att trappa upp träningen igen. Sen var det ett hårt pass med knägruppen igen. Denna gång var vi bara 3 st, men svettigt ändå!

Fre, Ledig men trots det så var det ergonomi-utbildning på jobbet. Efter det prommenad till sjukan och ett svettigt pass där. Sen köpte jag med mig lite fika och gick över till mormor. Drack kaffe och pratade en längre tid! Passade även på att handla åt henne sen tog jag en lång prommenad hem.

Lör-Sön, jobb hela helgen! Damen jag skulle ha jobbat med var sjuk så det blev den äldre damen istället....vilket betydde allt tungt till Erik...

Nu är det bara att bita ihop och jobba 4 dagar till innan man är ledig igen!


I går blev det melodifestivalen. Inga höjdarlåtar va??
Salem Al Fakir var ju bra men inte mycket annars...

....och programledarna då?? Om möjligt ännu sämre!
Saknar Kristian Luuk!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Du kommer säkert tro att jag är inte riktigt klok men läs detta ändå,tack.

Mitt problem är att jag har fått tid hos en ortoped som heter Pilawski redan imorgon men jag vet inte var han har sin mottagnig någonstans!Jag blev uppringt i fredags men i all hast frågade inte om adressen,trodde att samtalet kom från Sophiahemmet eftersom jag har varit i kontakt med dem tidigare,jag googlade då på pilawski och hamnade på din blogg,hänger du med? Han måste ha sin mottagning i Stockholm också trots att han bor i Västerås..Snälla,kan du svara? Tack på förhand / Maria

2010-02-08 @ 10:45:33
Postat av: Erik

Hej!

Kul att du hamnade här men jag vet inte om jag kan hjälpa till så mycket tyvärr. Jag träffade honom här i Västerås på sjukhuset innan operationen, sen utfödes den i Köping. Men om han har någon mottagning i Stockholm har jag ingen aning om!



Hoppas det ordnar sig!

2010-02-08 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0