30

Ja, födelsedagen passerade förbi med världens fart...

Blev bara en helt vanlig dag, träning på morgonen sen en lång tung dag på jobbet.

Blev grattat av Emma på morgonen sen kom mamma förbi jobbet till 17.57, vilket är den exakta tiden då jag föddes.

I morgon blir det kalas här med släkt och familj, sen blir det lite mer party nästa lördag.



Läste i gårdagens skvallertidning att Tilde de Paula är tillsammans med Thomas Eby (Hoffmaestro).

Lite lustigt för när jag och Daniel var och såg Hoffmaestro på Silk i oktober så var jag (nästan) helt säker på att jag såg Tilde de Paula långt bak i publiken, när vi gick därifrån. Hon stod där och såg nykär ut. Trodde det var Hoffe själv hon stod och spanade på.




Sen hur de kan få 37 - 30 till 8 vet jag inte..... men det lät väl bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0