4 januari 2010

Blev ett lite annorlunda upplägg för att orka se hockey'n i natt.

Satt uppe rätt länge och kollade på lite serier, sen gick jag och lade mig med kläderna på och ställde klockan så att jag skulle se andra halvan av matchen. Eftersom jag inte trodde själv på att jag skulle orka hela.

Sov i 2 timmar ungefär.

När jag kom till soffan så ledde Sverige med 2-1. Bra så!
När matchen var slut så hade USA vänt, 5-2.

Då var det bara en dryg timme kvar tills Emma skulle upp och jobba, så jag låg kvar i soffan.
Låg där och försökte somna till ljudet av barr som föll från granen....




När jag klippte av grenarna så tror jag exakt varenda litet barr som fanns på granen hoppade ner på golvet...

Tror missen vi gjorde var att vi inte fyllde på vatten....ska man göra sånt?

Nästa år får vi överväga plastgran....eller köpa en vattenkanna..

Kommentarer
Postat av: -Elin

Finns en gratis plastgran i 21:ans källare vet du väl.... ;P

2010-01-05 @ 04:02:08
Postat av: Erik

Kommer inte in där...



Vet inte om jag är sugen på att be någon öppna så att jag kan kolla om min gamla plastgran står kvar där jag lämnade den för 6 (?) år sedan...

2010-01-05 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0