Semester!!

Äntligen är den här.....4 veckors semester!!!

I morgon blir det lite campingsemester som börjar i Småland och avslutas i Göteborg.

Emma och Selma har redan varit på semester.
Det blev Sälen i deras "hemliga resa" som vi fick av svärföräldrarna i julklapp.
Själv var jag ju tvungen att jobba men de verkar ha haft kul ändå! :)

Blev Cityfestivalen för mig och Daniel på hemmaplan istället.
Var ner efter jobbet i torsdags och tog en öl.....flera gånger om!
Sen var vi hem till han och kollade på lite film innan jag tog mig hem via McDonalds.

I fredags var det dags igen. Efter en lite seg morgon så tog jag mig över till honom och sedan cykade vi vidare ut till Öster Mälarstrand och avnjöt en kall rackare nere vid vattnet.

Hem till mig och laddade upp inför aftonens konsert med att kolla på Stockholm Boogie.

Cykel ner på stan och trängde oss in på festivalområdet precis när det var dags för Hoffmaestro att börja spela.

Var väl lite nyktrare än vid andra tillfällen, så det blev inte lika mycket hoppande framför scenen.
Men det var riktigt bra ändå!




Inte min video, men det var väl sådär det såg ut mitt framför scenen. Vi stod lite mer på sidan.



Sovmorgon på lördagen, vilket var välbehövligt. Men jag var hyffsat pigg ändå när det väl var dags för uppställning på jobbet.

Sen på kvällen var man väl lite tvådelad.
Kroppen skrek efter vila. Men ändå var man ju lite småsugen på att åka ner på stan ändå. Det var ju trots allt lördag och festival i stan! Men jag gjorde det kloka valet att stanna hemma och kollade på fotbollen istället.


Pigg och utvilad idag så jobbade jag mina sista 3 och en halv timme innan semestern stod där och tog emot mig med öppna armar, häääärligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0