Helgen

Har varit en härlig helg!

Jobbade till 19.15 i fredags, sen fick jag åka och plocka upp Selma på ett kalas på Skallberget.
Hem och åt lite godis i soffan till Talang-finalen, sen var den dagen slut.

I lördags så jobbade Emma.
Selma var bjuden på kalas (igen!) hos en dagiskompis.
Så jag cyklade iväg med henne till kl.13.

Under tiden tänkte jag ta mig till Bjurhovda och kolla på fotboll.
Efter mycket cyklande så tar jag upp mobilen och fick se att det var Brandthovda och inte Bjurhovda....
Men då var det dags att ta sig tillbaka till kalaset igen.

Jag fick mig iaf en ordentlig cykeltur i det fina vädret och jag fick se varenda centimeter av Bjurhovda!

  
Många planer blev det, men inte rätt....

Under den sena eftermiddagen och kvällen så blev det Djäkneberget med Emma och Selma.
Fika, glass, lek i lekparken och minigolf hanns med innan vi drog oss hem.

Avslutade med grillning av hamburgare på balkongen.

 
Minigolf och gräsmattevila på Djäkneberget


Idag, söndag, så var Selma bjuden på ett till kalas. Men vi hoppade över det och tog cykeln till Lögarängen för lite bad istället.
Vi var väl inte direkt ensamma....men det var heller inte helt proppfullt.

Efteråt mötte vi upp Emma på stan för sen lunch.

När vi kom hem så hann vi med 4 lekplatser innan vi gick hem igen och avslutade med glass & jordgubbar.

  
Bada och leka. Härligt väder!!


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0