Ledig lördag

För idag är jag ju egentligen "bara" ledig....semestern börjar på måndag.

Trodde att Emma också skulle vara ledig idag, men hon sitter och jobbar. :(
Selma har åkt till Stockholm med sin mor :(
Brorsan är i Kolmården med familj :(

Så här sitter jag och rullar tummarna med halvdåligt väder ute.

Men vad gör det när det är bröllops-yra på tv..........

Ska iaf ta mig ner på stan och inhandla lite sportdryck till kvällen.
Då blir det fotboll hos en vän med det danska namnet Baunsgaard.

Är ju Kamerun-Danmark ikväll, så då får man vara lite dansk för en stund.

Ska även ta med mig en vän vid namn Pedersen dit.
Vi hade barn på samma dagis och har pratat om att ta en öl tillsammans i över ett år nu men nu kom det där passande tillfället.


Laddar upp med lite Ernst-Hugo ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0