Dop #2

Idag var det dags för dop av Elin och Einaris dotter i Gideonsbergskyrkan.

Tog bussen dit med Selma. Lite sämre väder denna dag...

Väldigt kul att träffa hennes släkt igen!!
Lite konstigt att vara där men väldigt naurligt på samma gång.
Svårt att förklara, riktigt kul i alla fall!

Satte mig ganska långt bak i kyrkan.
Såg Stina sitta längst fram med hennes gudföräldrar,
men såg inte till Elin och Einari när klockorna började ringa.

Sen så började de spela bröllopsmarschen samtidigt som dem kommer intågandes hand i hand.

Bröllop!

En riktig överraskning, även fast hon hintade om att det var något på gång för en tid sedan.

Kunde hur som helst glädjas fullt ut för hennes skull.

Dels har jag världens bästa tjej själv, sen tycker jag Einari verkar vara en riktig toppenkille.
Så jag är oerhört glad för Elins skull!

Grattis till er båda!!!!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0