Ledig!

Ytterligare en ledig dag, underbart!!

Förlängde morgonen i Selmas säng när Emma började jobba.
Lade mig där igår också, då kollade jag på lite film, men i morse somnade jag om istället..

Eftersom jag är ledig nu så har jag alltså en jobbarhelg framför mig.
Det är jag och chefen, så det ska väl gå bra.....

Det är den sista jobbarhelgen på en månad eftersom jag tagit semester om två veckor, då det vankas dubbla dop.

I kväll ska jag ta mig ut på byn med bror Daniel. Bowling och någon öl står på programmet.
I morgon blir det nog en repris (-bowling) i Köping.



Måste bara avsluta med ett länktips: Lou Reed i tweed

Uppdateras varje dag med nya fyndiga bilder och rubriker.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0