Ledig måndag

Ledigheten fortsätter...

Kaffe, macka, VLT, Jerry Springer, datorn i knät...jag njuter för fullt!

I lördags var vi till Skultuna på julmarknad. Det var mysigt!
Smakade glögg, pepparkakor och salami.
Vi var inte ensamma där..


Igår så var det innebandymatch. Gick sådär...
Torskade med 4-3 men jag tycker vi var värda en poäng åtminstone.

Kom med i matchprotokollet för första gången sedan comebacken.
Åkte på en tvåminutare i sista perioden....


Igår vi flyttade Emma sin arbetsplats från sovrummet till köket!!
Vilket betyder att hon i fortsättningen faktist får byta rum för att ta sig till jobbet på mornarna, blir alltså att gå upp lite tidigare för henne. Det betyder också att jag faktist kan ligga kvar i sängen de gångerna jag har sovmorgon och hon börjar jobba tidigt!



Den nya platsen med värme från elementet och utsikt över den vackra parkeringen.



Ska fortsätta att ha det bra här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0