Halv åtta hos mig

Min slöhet kan föresten bero på att jag blev serverad en underbar trerättersmiddag av min kära sambo igår kväll när jag kom hem från jobbet. Tror inte jag hämtat mig från den ännu!

Kände den underbara doften av mat när jag steg innanför dörren.
Blev hänvisad in i vardagsrummet där det var tända ljus och framdukat med vin bla.

Fick toast skagen till förrätt. Har inte varit så mycket för det tidigare, men det är ju jättegott!

Sen blev det stekt rostbiff och potatisgratäng. Perfekt!

Efterätten, glass, sparade vi till lite senare, i soffan framför Idol.

Sen lite godis på det....så det kanske var därför man blev lite trött därefter!


Betyget ser ni här nedanför:


Kommentarer
Postat av: Anna K

Hej erik



Va kul att du komentera. De gjorde mjig glad å de e kul att man e lite saknad iaf =) Man blir lite nojig å man tänker massa när man går hemma.



Ang julfesten så tack! Men nu har vi bokat in oss på en halloween fest med utklädnad och de känns faktiskt lite mer lockande just nu. Men tack snälla för omtanken.



ha de gott. ja kommer in te butiken snart. Får se om du jobbar då. Vore kul å träfa nå kännt ansikte å inte bara nån ny som inte vet vem ja e...



// Hon som går hemma å e mammaledig... =)

2010-10-09 @ 15:08:13
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0