Söndagen

Är redan torsdag jag vet men är lite trög med skrivandet just nu...

Men söndagens supporterträff var en lyckad historia (förutom resultatet i matchen..)!

Skulle ta tåget kl.10 tillsammans med Kjell men det var inställt och ersattes med en buss som avgick en kvart försenat.....typiskt!

Det som skulle bli en lugn promenad till Gamla Stan tillsammans med Lars, som vi skulle möta upp på centralen, blev istället en rask promenad ner till tunnelbanan för att komma fram till O'Learys precis i tid.

 

Väl inne träffade jag på en hel del bekanta från styrelsen, från Facebook och från tidigare träffar. Riktigt trevligt! Väldigt mycket olika slags folk där men ändå med en sak gemensamt. Att vara så många (ca 200) samlade på samma ställe med samma intresse men helt olika bakgrunder är häftigt!

Hann med hamburgertallrik och lite resultattips före matchen. Även lite inför-snack av hedersgästerna Hysén och Phil Neal. You'll never Walk alone sjöngs naturligtsvis precis före avspark.

  

Matchen gick ju inge vidare.....vid 0-2 kändes det väldigt uppgivet, men Gerrard två ggr om gjorde att det helt plötsligt var 2-2!! Då var det bra drag i lokalen. Tyvärr så dog den rätt snabbt 6-7 min före slut då Berbatov gjorde sitt tredje mål för United......



Precis före 2-2 på frispark.


Öldrickandet och minglandet fortsatte efter matchen. 
Kan väl säga att den rann ner ganska enkelt under eftermiddagen....

Vid 18-19 tiden drog sig de andra Västeråsarna tillbaka men jag kände att jag hade mer att ge.
Satt länge och snackade med en som är skribent på sidan och även med Lars från Strängnäs.

Hängde sedan på Glenn och gänget vidare till Oliver Twist på Södermalm. Sen är det lite suddigt fram tills jag är på centralen och ska ta tåget hem. Det ordnade sig iaf!!

Tyvärr så hade jag en sambo här hemma som var lite orolig eftersom hon inte kunde få tag på mig (batteriet hade dött) och klockan drog iväg...... Men det ordnade sig! :)

  


Sovmorgonen dagen efter satt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0