Cyklat

Ledig dag nr.2. En skön dag!

Gick upp i morse när Emma började jobba.

Såg först en film (Engelska Wallander) och slappade lite. Sen så blev det operation cykel.

Däckbyte på den svarta cykel, tog däck från den blå cykeln.

Sen cyklade jag iväg mot Selmas skola. Tänkte jag skulle träffa på henne på vägen hem från skolan och det var precis vad jag gjorde. Tänkte smyga på henne men hon såg mig på en gång! Bra att hon är uppmärksam när hon går hem från skolan.

Cyklade till sjukhuset och hälsade på farfar som ligger där med nyopererad lårbenshals. Vet inte vad det var med Selma men hon ville inte ens följa med in på rummet först....men till slut så....

Sen cyklade vi vidare till mormor för att säga hej. Där var även kusin Pauline som skulle på Håkan Hellström ikväll.

Efter det vidare ner på stan och lite baguette på Subway. Köpte en påse godis till Selma på vägen hem till hennes mor sen.

Innan jag cyklade hem så hann jag även med en kopp kaffe hos brorsan med familj, där även mamma höll hus.

Så på mina 4 timmars cykeltur hann jag med att träffa många nära och kära!


Väl hemma så blev det en kväll i soffan med Emma. Mat, godis och lite Äntligen Fredag, Talang 2011 & Parlamentet.


I morgon är det jobb igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0