Den som väntar på något gott...?

Har hittat en ny mobiltelefon som jag är lite sugen på.
En SonyEricsson med namnet Neo, som inte har kommit ut ännu.

Min gamla funkar iofs väldigt bra.
Har spel på den som jag nog aldrig tröttnar på, kameran är bra och storleken likaså.

Men sen är det det här med laddandet....

Det funkar liksom inte att ladda den på ett normalt vis.
Antingen måste jag ha en hårsnodd/gummisnodd och en penna till hjälp.....
Eller så virar jag själva sladden till laddaren en 5-6 varv runt mobilen med resultatet att sladden efteråt ser värre ut än knorren på en gris....

Musik kan jag inte heller lyssna på.
Så tillvida jag inte har en gummisnodd och en penna runt telefonen då....

Emma beställde en iPhone i förra veckan när vi var på stan.
Den kom på posten igår.

Så nu går man ju runt och är lite avis på henne....

Men jag väntar in denna Neo.....verkar vara en bra telefon, ska bli intressant att se den på riktigt.



De har nyss släppt en annan telefon, med namnet Arc.
Men den var ju så stor!!
Väldigt platt iofs...men lång som en fjärrkontroll!


Får fortsätta med min röda ett tag till.....men lite otålig är man ju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0